Breaking News
Loading...
13 Mayıs 2014 Salı

Maksut Evi Çoktan Satmıştır

Mihrap eski mahallesine döndüğünde babadan kalma 2 katlı evin, kardeşi Maksut tarafından satıldığını duyunca çıldırır ve kıyameti koparır.


Maksut Evi Çoktan Satmıştır
Maksut Evi Çoktan Satmıştır



Makst Evi Çoktan Satmıştır
Olum bu ne ya, bu ne ya, ne umut verdin bu kıza,
Ne umut verecem ya görüyorsun ya kaçıyorum,
Ne mecbrmsun canım, yoksa babasına filan borcn mu var,
Söyle, babasına değilde anasına borcum var, Anası da anasının gözü abla,
Ne borcuymş o, oğlum 2 katlı evin kirası sana yetmiyormu,
Sen nasıl bir belanın içindesin böyle, abla,
Abla lütfen affet, sağdan soldan duyacağına benden duy,
Ulen tamam bırak elimi zuladın ulan elimi, yeter ulan yeter be,
Anlat anlat çabk ne old, ama kızmayacaksın abla,
len tamam sen anlat hele bi anlat bakalım ne old,
Abla bu babadan kalma 2 katlı ev, artık bizim değil,
Nasıl bizim değil,
Çünkü ben bu evi o aydın beye ve onun o şirret karısına sattım,
Gülümsere satınca sonra buraya kiracı olarka yerleştim,
Kiracı olarak yerleşince fakat, ben nakde biraz sıkıştım kiraları filan ödeyemeyince borçlandım,
len ne yapayım ben seni, Allah belanı versin.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer